diumenge, 17 de maig del 2009

Article Final

Sincerament com més m'endinso en les noves tecnologies, més alucino. Aquesta ha estat la sensació al realitzar aquest blog. Veure que tantes persones tenen la capacitat de crear i penjar informació perquè d'altres persones o puguin consultar, m'impressiona.
Al principi com tot el què és nou, t'atavales, però al cap de poc comences a dominar-ne el funcionament i conèixes més i més possibilitats del teu blog. La veritat és que m'ha donat a pensar que en un futur m'agradaria estar conectat amb els meus companys de classe, un cop tots ja estiguem exercint; ens veneficiaria a totes i tots.
El tema que hem triat crec que és molt afi als meus interessos i inquietuds personals i a les del grup de treball. Al cap hi ha la fi és un tema que reivindica que no es necessiten grans recursos materials per començar a fer música; la música la portem dintre, la portem posada. A través del cos i de la veu podem crear ritmes i melodies sols o conjuntament. Crec què és interessant que aquests recursos entrin dins les escoles perquè són el primer pas per acostar el nen a la música.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada